مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 06:352022-11-04دانش

میز دانشجو| معرفی برنامه یاداشت برداری با امکانات ویژه


میز دانشجو|معرفی برنامه یاداشت برداری با امکانات ویژه - گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ  در قسمت میز دانشجو سعی داریم با آغاز سال تحصیلی مهارت هایی را به دانشجویان عزیز یاد بدهیم که در دانشگاه زیاد به کارشان می آید، این قسمت نرم افزار کاربردی یادداشت با امکانات ویژه را به شما معرفی می کنیم.

* معرفی برنامه Evernote برنامه Evernote یکی از برنامه های کاربردی و مهم برای دانشجویان است، این برنامه برای سیستم عامل  اندروید است که از محبوب ترین برنامه های یادداشت برداری اندروید به شمار می رود.

با این نرم افزار شما می توانید به آسانی متن ها و یادداشت های روزانه خود را ثبت کرده و برای یادآوری کارهای روزانه خود صدایی را ضبط کنید، این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و در استفاده از آن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

* ویژگی های مهم نرم افزار Evernote اندروید  1-امکان ایجاد و ویرایش یادداشت های متنی به صورت نامحدود 2-ذخیره ، همگام سازی و به اشتراک گذاری آسان و سریع یادداشت ها 3-امکان جست و جوی هوشمند برای یافتن متن دلخواه در میان یادداشت ها 4-امکان سازماندهی یادداشت های نوت بوک و برچسب ها 5-امکان اضافه کردن عکس، صدا، طرح، متن، اسناد و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| معرفی برنامه یاداشت برداری با امکانات ویژه

میز دانشجو| معرفی برنامه یاداشت برداری با امکانات ویژه